Officiële introductie project meegroeifietsen Vincentius

2 mei 2018 @ 13:00 - 15:00

herinnering!

Nu woensdagmiddag 2/5 is het zover ! De nieuwe fietsen vanuit het project Rotary zullen bedeeld worden aan kinderen van 11-12 jaar.

We maken er een officieel moment van en dit samen met de partners, Fietspunt ,Vincentius en vrienden van Vincentius in aanwezigheid van de pers zodat zij getuige kunnen zijn van dit  goed en noodzakelijk project. Burgemeester wil Dries heeft alleszins een momentje  vrij gehouden om persoonlijk ook aanwezig te zijn.

De aanwezige Rotariërs van onze club zullen hun peterschap visualiseren door het aanbrengen van hun logo in stickervorm.

Agenda:

13.00 samenkomst ouders, kinderen,  Rotary leden, afgevaardigden van Fietspunt, verantwoordelijken van Vincentius, afvaardiging Vrienden van Vincentius,pers: Waterbleekstraat 20, 3600 Genk

13.15. Woordje voorzitter RC Genk (Jos), voorzitter Vincentius (Guido), Burgemeester Genk (Wim).

13.30 Bedeling van de fietsen/ aanbrengen stickers door de aanwezige Rotariërs,/ in orde brengen van het formulier samenwerkingsovereenkomst.

Datum:
2 mei 2018