Bezoek gouverneur 3 clubs

2 oktober 2019 @ 19:45 - 22:00

Beste vrienden,

Onze gouverneur komt ons dit jaar uitzonderlijk vroeg bezoeken, en wel op woensdag 02 oktober. Toeval wil dat KRC Genk die avond een historische match gaat spelen, tegen het Napoli van Dries Mertens. (ik hoop met u dat de uitslag ook “historisch” zal zijn, en dat in positieve zin voor KRC Genk ;-))

Wij houden deze vergadering, net zoals de vorige jaren, samen met de 2 andere Genkse clubs. Dit jaar zal de vergadering voorgezeten worden door Luc de Werdt van Genk Staelen.

De gouverneur gaat hier zijn strategie highlighten, en als eerbetoon aan hem is  het toch wel belangrijk dat er voldoende leden op deze vergadering aanwezig zijn!

Graag allen op post woensdag 02/10 om 19.45h in het M-Hotel. Stipt om 20.00h start de vergadering.

2 oktober 2019