« Alle Evenementen

• Dit evenement is voorbij.

Dagtrip met Rotary Leverkusen langs Duits-Belgische grens

6 oktober 2019 @ 09:30 - 17:30

Goede  vrienden,

Rotary Club Leverkusen organiseert op zondag 6 oktober een bustocht, deels langs de Duits-Belgische grens en wel in het kader van “vrede en toekomst in Europa”. Deze tocht gaat een heel aantal monumenten en bezienswaardigheden van de 1e en 2e wereldoorlog aandoen en spitst zich toe op een aantal gebeurtenissen tijdens de laatste maanden van de oorlog ’40-‘45. Men stelt deze dagtrip ook open voor onze leden en hun partners. Zij stellen voor ons te laten instappen aan de eerste halte, in Zulpich(D), alwaar de bus zal halt houden om 9.30h. De trip ( zie beschrijving in bijlage ) gaat verder, ‘s middags gaan we gezamenlijk een maaltijd gebruiken, en ‘s avonds rond 17.30h zijn wij terug in Zulpich. Afstand Genk-Zulpich = 110 km, dus ca. 1 uur rijden.

Gezien wij tijdens hun bezoek aan onze club begin juli hebben aangegeven elkaar dit jaar enkele malen in clubverband te willen ontmoeten, denk ik dat dit de ideale gelegenheid is hier invulling aan te geven. Wij zullen tevens van de gelegenheid gebruik kunnen maken om de Genker Folies uitgebreid voor te stellen en hen hierop uit te nodigen!

Hier vindt u 2 documenten terug die we van Rotary Club Leverkusen mochten ontvangen.

Klik op onderstaande links om ze te openen:

Voor wie graag mee wil, laat ons dit snel weten a.u.b.

Datum:
6 oktober 2019