DUMBO Disney film op 31/03/2019 om 11u00 Euroscoop Genk

31 maart 2019 @ 11:00 - 13:00

De Rotaryclubs van Zone 8, 9 en 11 slaan dit jaar de handen in elkaar en zetten zich gezamenlijk in voor het “Hoofdzaak er is Hoop”-project. Zondag 31/03/2018 gaat de première door van de Disneyfilm “DUMBO”. Met Tim Burton als regisseur en topacteurs als Eva Green, Collin Farrell, Michaël Keaton en Danny Devito, kan het niet anders dan dat de “nieuwe Dumbo” letterlijk door de filmzalen zal vliegen.

Onze club heeft 20 tickets ter beschikking, waarop onze leden kunnen inschrijven. U kan zich onderaan deze mail inschrijven voor tickets voor dit event.

Deze filmvoorstelling is verbonden aan het goede doel, “Hoofdzaak er is Hoop”. Dit initiatief steunt het fundamentele onderzoek naar oorzaak en behandeling van neurodegeneratieve ziektes zoals Alzheimer, Parkinson en A.L.S. Zo kon vorig jaar 60.000,00€ verdeeld worden onder doctorerende studenten in dat verband en is er aan UHasselt afgerond 40.000€ geschonken ter ondersteuning van een 6-tal onderzoeksprojecten.

Ook volgende week gaan in diverse filmzalen in België en Luxemburg hiervoor de deuren open voor “DUMBO” Met een bijdrage per ticket van 15€, gaat rechtstreeks 8€ naar het goede doel.

Het olifantje  wacht met ongeduld om jullie te verwelkomen volgende zondag 31/03. De film wordt vertoond in de Nederlandstalig gesproken versie, zodat ook kleinere kinderen van deze familiefilm ten volle kunnen genieten.

31 maart 2019