Ledenweekend 19-20-21 Oktober

19 oktober 2018 - 21 oktober 2018

Grüß Gott beste vrienden,

Het ledenweekend staat voor de deur. Op korte tijd hebben we (en dan vooral Stef) een zeer mooi programma kunnen opstellen, met een duidelijke Tiroolse inslag.

Het ledenweekend begint op vrijdag 19 oktober en afsluiten doen we op zondag 21 oktober.

De locatie zelf is relatief kortbij zodat onze fervente KRC-Genk-fans zaterdag vanaf 17.00u kunnen vertrekken naar Genk. Vermits de match tegen Eupen is, is het zelfs waarschijnlijk dat onze Tiroleravond spannender zal zijn 😉

Zoals steeds, van harte aanbevolen voor ons allen.

Het aantal plaatsen is normaliter meer dan voldoende. Graag snel antwoord om de laatste bevestigingen definitief vast te leggen.

Tschüss,

Het volledige programma in PDF: Leden Weekend RC Genk 19 20 21 oktober 2018

Belangrijke opmerking: gelieve bij uw inschrijving via de website in het vak opmerking duidelijk een van onderstaande drie keuzes te vermelden.

• Volledig weekend: van vrijdagavond/zaterdagochtend tot en met zondag
  • Een dag/dag 1: van vrijdagavond/zaterdagochtend tot en met zaterdagavond
  • Een dag/dag 2: van zaterdagnamiddag tot en met zondag