Vergadering in commissies op vrijdag 20 september

20 september 2019 @ 12:30 - 14:00

“Beste vrienden,

1)Vrijdagmiddag  20/9 hebben wij een vergadering in commissies. En het is belangrijk dat er voldoende leden op deze commissievergadering aanwezig zijn! Wij zijn immers een club die werkt vanaf de basis; dwz iedereen die een idee heeft, kan dit ventileren op de commissievergadering, waarna dit via het verslag op het comité komt, zodoende dat dit idee daar besproken en overwogen kan worden. In het verleden zijn er te vaak commissievergaderingen geweest waarop er geen of weinig leden van een bepaalde commissie aanwezig waren. Het is de verantwoordelijkheid van elke commissievoorzitter om, indien verhinderd, een vervanger te zoeken en deze vervanger kort te informeren over de voorgaande commissievergadering. Alleen zo krijgen wij een continuïteit in de informatiedoorstroming gedurende heel het werkingsjaar.

Ik zou het erg op prijs stellen indien hiermee rekening wordt gehouden.

2)Project Kebene: Kennedy is vanuit Kebene afgereisd naar ons land om hier bij verschillende sponsors verslag uit te brengen over de gang van zaken ginder in Afrika. Aangezien hij vrijdagavond 20/9 een info bijeenkomst heeft in Genk, hebben wij hem gevraagd ‘s middags even voorbij te komen om kort zijn verhaal te doen.

Prettig W.E. en tot volgende vrijdag,

20 september 2019