Europese avond: KRC Genk vs Slavia Praag

21 februari 2019 @ 19:30 - 21:30

Omdat de spreker voorzien voor de vergadering in het Thor Park uitgesteld is, en gezien we vandaag (19 Feb) pas van KRC Genk te horen kregen dat de resterende 100 VIP-tickets nu toch beschikbaar zijn voor de Europese wedstrijd van KRC Genk donderdagavond in de Luminus Arena (aftrap 21.00u) hebben we beslist de rotary vergadering niet te laten doorgaan maar allen samen naar de wedstrijd KRC Genk – Slavia Praag te gaan.

U kan via deze mail gewoon aanduiden hoeveel tickets je wenst, dan worden deze u donderdag per mail opgestuurd. We spreken dan gewoon af in de business seats van KRC Genk, waar we dankzij KRC Genk gratis naar toe kunnen.

Een topduel dat nog alle kanten uitkan, gezien het 0 – 0 resultaat uit de heenwedstrijd. Niet te missen.

Voor alle duidelijkheid, er is dus deze donderdag 21 februari GEEN rotary vergadering. In plaats kan u wel deelnemen aan deze unieke KRC Genk ‘rotary’ avond. U aanmelden voor deze wedstrijd (duid aub aan hoeveel tickets je wenst) kan via onderstaande link.

Datum:
21 februari 2019