Blijf in uw KOT-TALKS

23 april 2020 @ 19:30 - 21:00

Goede vrienden,

Aanstaande donderdag 23 april om 19.30h heeft onze eerste vergadering sedert 12 maart plaats.

Dit gaat de éérste videoconference binnen onze club worden!

In het comité werden verschillende formules overwogen,  finaal denken wij dat het best is om te trachten zoveel mogelijk van onze leden live aan het woord te laten.

Tijdens deze eerste “blijf in uw KOT-TALKS” kunnen diverse leden max. 5 min. aan het woord zijn over:

-veranderde werkomstandigheden
-nieuwe klanten en/of klanten die wegblijven van uw reguliere business
-Corona-gerelateerde items mbt familie, hobby’s etc.

Iedereen die hierover iets interessant kwijt wil, mag dit in real-time meedelen aan de andere leden.

Er mogen aan de persoon die spreekt heel beperkt vragen gesteld worden (enkele minuten), zodat er ook vlot kan doorgeschakeld worden naar een volgende spreker.

Wij organiseren alles  via Webex, jullie krijgen hiertoe allemaal apart nog een uitnodiging en een duidelijke handleiding doorgemaild. Melfred zorgt hiervoor.

Wat heb je hiervoor nodig? Een computer, een scherm en een camera ofwel een laptop met ingebouwde camera.

In deze eerste KOT-TALKS denken wij een 10-tal leden aan het woord te laten; wie donderdag niet aan spreken toekomt, laten wij de volgende keer aan bod.

Je kan hieronder aan- of afmelden voor deze vergadering. En indien jij kort aan het woord wenst te komen, vermeld je gewoon in het info-vakje “boodschap” of “melding”. Zo weet onze moderator Melfred ook wie hij aan het woord kan laten.

Ik hoop jullie talrijk te mogen begroeten aanstaande donderdag, via het scherm, én stipt om 19u30!

Tot dan!

Uw voorzitter,