Ladies Night 30/03

30 maart 2018 @ 19:00 - 23:30

Het is jammer te moeten vaststellen dat tot nog toe amper de helft (25) van onze leden gereageerd heeft!!

Gelieve te controleren of u al of niet hebt ingeschreven. Er wordt gemeld dat niet alle tot nog toe ingeschreven leden hun registratie terugvinden in de lijst

Controleer dus eventjes!!

Herinnering!

Onze derde Lydies Night van dit werkjaar zal plaats vinden in ons vertrouwde locatie van het Hotel Stiemerheide en dit op vrijdag  30 maart 2018 en dit in de sfeervolle zaal “Van Doren”.

Vrijdag 30 maart 2018 is tevens “Goede Vrijdag” en geeft ons de mogelijkheid om eventjes stil te staan bij het thema armoede!

Naast de mogelijkheid om tijdens deze avond te kiezen voor een sober menu (brood met kaas, water en niet alcoholische dranken) zal Joop en Maddy tijdens de tweede helft van deze avond ons hun ervaringen brengen betreffende hun inleefreis in Madagaskar. Een reis die hen beide  diep geroerd heeft waar zij een aantal mensen hebben kunnen ontmoeten  met uitzonderlijke naastenliefde voor de medemens in het bijzonder voor de armste der armen.

Bij aankomst  19.00 u gaan wij onmiddellijk naar de toegewezen tafelplaatsen  waar aansluitend de bier degustatie  o.l.v.  zytoloog Nicolas Soenen  (zoon van onze vriend Manu) zal aanvangen en dit gecombineerd met  een 5 –tal artisanale kazen.

Omstreeks 20.30 wordt er een kaasbuffet voorzien bestaande uit een 9 –tal artisanale kazen met diverse garnituren en broodsoorten. Hierbij wordt er water, fris, diverse bieren, witte en rode wijn geserveerd.

Gelieve u in te schrijven voor woensdag 28.03.2018.

30 maart 2018

Getting People Involved