« Alle Evenementen

• Dit evenement is voorbij.

Politiek debat stad Genk

19 september 2018 @ 19:00 - 23:30

Als u zich hierop wenst in te schrijven, lees dan heel goed onderaan dit bericht. Inschrijvingen sluiten donderdagochtend 13/09 af.

UNIZO Genk, VIG, VKW Limburg en de 3 Genkse Rotaryclubs organiseren samen een politiek debat, met als doelstelling een beeld te schetsen van het politiek landschap in Genk.  Zo kan de keuze om een stem uit te brengen op 14 oktober 2018 duidelijker worden.

Zonder andere thema’s uit de weg te gaan, kadert het debat in de sfeer van economie (UNIZO, VIG, VKW Limburg). Zo kunnen onderwerpen als onderwijs, armoedebestrijding, welzijn e.a. aan bod komen (Rotary).

Op 19 september 2018 mogen alle lijsttrekkers van de diverse politieke partijen van Genk zich verwachten aan een pittig debat met moderator Andrea Croonenberghs.

Dit debat gaat door in het Thor Park van Genk

Volgende lijsttrekkers zijn van de partij:

Jan Boots – Open VLD
Angelo Bruno – PROGenk
Gaby Colebunders – PVDA
Zuhal Demir – N-VA
Wim Dries – CD&V
Chris Janssens – Vlaams Belang
Kristien Kempeneers – Groen

Om dit event af te sluiten met een leuke netwerkreceptie.

PROGRAMMA:
19u00 – Ontvangst met een glaasje
20u00 – Verwelkoming door Luc Coenen – Rotary
20u05 – Start politiek debat deel 1 met moderatie van Andrea Croonenberghs
20u50 – Pauze
21u10 – Politiek debat deel 2 met moderatie van Andrea Croonenberghs
21u30 – Vragen vanuit het publiek
21u45 – Start netwerkmoment
23u30 – Einde

PRIJS: 35 euro per persoon (inclusief dranken en hedendaagse wereldkeuken voor, tijdens en na de pauze).
De opbrengst van de avond gaat naar vzw De Kleine Prins.

Dit event is een organisatie & samenwerking van Rotary Club Genk, Rotary Club Genk-Noord, Rotary Club Genk-Staelen, VKW Limburg, Voka, VIG en UNIZO Genk

Er zijn twee mogelijke inschrijvingsmogelijkheden:

1. Via Rotary Genk (we hebben ca 35 plaatsen gereserveerd tot en met donderdagochtend 13.09). Wij betalen dan 35 Euro/pp volgens onze inschrijvingen. Inschrijven via link onderaan.
  2. Rechtstreeks via Unizo: dan betaalt men rechtstreeks via Unizo (zonder ons) (en moet men hier NIET inschrijven)

Datum:
19 september 2018