Ronde tafelgesprek

10 mei 2018 @ 19:30 - 22:00

Beste Vrienden,
Wij zijn voor morgen tijdens de “Ronde tafelgesprek” met zes vrienden ingeschreven. Er is één tafel van zes personen gereserveerd.  Met onze vriend Jos Schols is afgesproken dat alleen de menu’s van deze zes personen worden aangerekend en niet de forfait van 22. Men kan om de praktische organisatie van Stiemerheide niet in het gedrang te brengen, niet meer inschrijven!
Het systeem van de “Ronde tafel”trad in werking als er  uitzonderlijk geen algemene statutaire vergadering plaats vond. Een verantwoordelijk lid werd immers aangeduid door het Comité om de eventuele gasten en eigen clubleden, die toch wilden komen, op te vangen.
Tijdens ons laatste comité werd er beslist om een ronde tafelgesprek te voorzien op donderdag 10 mei 2018 ondanks de voetbal, Ons Heer Hemelvaart, verlengd weekend…
De voorzitter zal de gasten opvangen.
Aan alle verontschuldigden een aangenaam weekend en een goede voetmatch toegewenst.

10 mei 2018

Getting People Involved