Statengeneraal op zaterdag 4 mei

4 mei 2019 @ 09:00 - 13:00

Vorig jaar is een mooie traditie opgestart om een jaarlijkse Staten-Generaal te houden in onze club.

Uit deze resultaten van de eerste Staten-Generaal hebben we reeds veel nuttige informatie opgestoken die we hebben toegepast in onze clubwerking. Sommige antwoorden waren niet eenduidig interpreteerbaar. Hier gaan we dieper op in. Tevens gaan we de vraagstelling iets verruimen.

In tegenstelling tot vorig jaar, zullen we stemmen met “potlood en papier”.

Meerdere vragen zijn ook zo opgevat dat je meerdere antwoorden kunt aankruisen. De bedoeling hiervan is om een zo breed mogelijk gedragen antwoord te kunnen hebben waarmee we in de toekomst verder op kunnen bouwen. Nadat we de bevraging gedaan hebben, zullen we met enkele personen de resultaten verwerken zodat we ze nadien via een beamer kunnen presenteren.

De vragenlijst en de antwoorden zullen nadien ook op onze website raadpleegbaar zijn.

De tijdsplanning is hieronder te lezen.

TIJDSVERLOOP STATEN-GENERAAL

08.30u – 09.00u                              ontvangst

koffie, thee, jus d’orange, waters, viennoiserie en vers fruit

09.00u – 10.00u                              zaal Minders