Verkiezingsvergadering op 13/12

13 december 2019 @ 12:30 - 14:00

Goede vrienden,

Wij zijn nu in de laatste maand van het jaar gekomen, en volgens de Rotary richtlijnen is de maand december zoals steeds de verkiezingsmaand.

Naast het nieuw te kiezen comité dat Theo Bollen zal bijstaan tijdens het volgend werkjaar, zal er ook een nieuwe inkomend voorzitter worden gekozen. Voor deze functie heeft Jan Monten zich kandidaat gesteld.

U weet dat op onze Staten Generaal door ca. 74% van onze leden voorgesteld werd om minder dan 4x per maand te vergaderen.

De voorbije maanden werd er door het comité hard gewerkt om onze statuten en het Huishoudelijk Reglement aan te passen aan de uitkomst van deze Staten-Generaal.

Alle voorgestelde aanpassingen werden u meegedeeld en door Erwin uitvoering toegelicht op onze vergadering van donderdag 21 november.

Er zal dan ook eveneens over de statutenwijziging en het HRR gestemd worden.

Bij deze nodig ik u uit om vrijdag 13 december stipt aanwezig te zijn om 12.30h. in hotel Stiemerheide.

Agenda:

-opening vergadering
-verkiezing comité jaar 2020-2021
-verkiezing inkomend voorzitter jaar 2021-2022
-stemming aanpassingen statuten van onze club
-stemming aanpassing Huishoudelijk Reglement
-sluiting vergadering.