Het is weer speeltijd

18 oktober 2019 @ 12:30 - 14:00

De  St Martinusschool, dewelke een school is voor buitengewoon onderwijs, vraagt onze steun voor volgend project : “ het is weer speeltijd“

De  leerlingen die hier begeleid worden zijn leerlingen met mentale beperkingen , leerstoornissen , gedrags- en emotionele problemen ( o.a. autisme ). Een groot deel van deze  leerlingen komt uit kansarme gezinnen. Zij  hebben alzo  minder mogelijkheden om deel te nemen aan activiteiten buiten school zoals sportclubs , jeugdverenigingen ….

Van thuis uit komt er weinig tot geen stimulans tot deelname aan vrijetijdsbesteding

Mevr. Monique Beusen, directrice  van deze school, komt ons haar verhaal doen op vrijdag  18/10 om 12.30h.

Gezien dit project één van de doelen is wat wij gaan  steunen met de opbrengst van de Folies dit jaar, vraag ik hier graag uw aandacht voor .

Deze week is er geen vergadering aangezien eind deze week 19 van onze leden op Rotary week-end vertrekken.

Ik zie u allen graag terug op vrijdag 18/10 om 12.30h.

18 oktober 2019