Contractueel engagement met de Kinderen Van De Welzijnscup Rotary Genk werd ondertekend!

Op woensdag 11oktober 2023 was weer een hoogdag voor onze kinderen van de Welzijnscup. Zij mochten in samenwerking met KRC Genk gesteund door Rotary Genk hun contract komen afhalen voor de voetbal competitie waarbij ook dit jaar meer dan 160 jongeren uit verschillende instellingen gedurende het volledige seizoen tegen mekaar spelen.

Zij hebben vandaag een contractueel engagement aangegaan om alzo leren om te gaan met winst en verlies, respect voor elkaar en de tegenstander, teamwork en het naleven van afspraken.Fairplay staat centraal en wordt tijdens iedere afsluiting van het seizoen beloond met een mooie beker, een individueel geschenk en een barbecue.