Dhr. Ruben Lemmens te gast bij de samenkomst van de drie Genker Rotary clubs!

Dinsdag 01 augustus was dhr. Ruben Lemmens, gedelegeerd bestuurder van het VKW Limburg, onze gastsprekers tijdens de samenkomst van de drie Genker Rotary clubs te Stiemerheide.

VKW Limburg is een ongebonden werkgeversorganisatie waar meer dan 2000 eindbeslissers van bedrijven zich thuis voelen. Een selectief network dat al 80 jaar met stijl en in vertrouwen bedrijven verbindt, belangen verdedigt en ondernemen versterkt.

Het VKW richt zich vooral tot een select publiek van eindbeslissers in bedrijven vanaf 10 medewerkers social profit bedrijven vanaf 100 medewerkers.

Een waarde(n)vol netwerk gebaseerd op integriteit, loyaliteit, discretie en vertrouwen.

We mochten met alle aanwezigen vanwege de drie clubs, 53 in totaal, ervaren wat een begenadigd spreker Ruben is. Hij wist iedereen met veel enthousiasme en een enorme  dossierkennis  te charmeren en ons wegwijs te maken rond Leiderschap, Groeistrategie, HR & Mensen, Marketing & Sales Financieel binnen het landschap van de bedrijvenwereld van Genk. Voor meer informatie verwijzen wij heel graag naar de PowerPoint presentatie in bijlage.

PRESENTATIE RUBEN ROTARY (lees PDF)